♥Journey of My Life....♥
Owner

♥♥♥


Life is like music; it must be composed by ear, feeling, and instinct, not by rule.


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Articles About Linkies Stuff

A girl who loves Aqua blue colour,loves music, and anime.
Favourite quote : Don't worry, Be Happy! :)
Love to do anything when I just feel like doing.
I would like to be more crazier while writing in my blog. If you think I am too crazy, forgive me. XD
Aquamarine_Lys aka LღL (Lydia.L)


Tagboard

Something To Think About


如果要堕落,就必须不但只喜欢对方的一部分。而是愿意抱着对方一起往下跳。--《如歌》敷米浆著


Credits

Template by: Novita Lesyani
Basecode by: Nurul Atiqah
Owner: Lydia Lolly


Mayday’s Concert

 I’ve failed

Big fail

On purchasing Mayday’s concert ticket 😭

现在不时想起来心都会痛一次 很想哭😭

没有人会明白的…

也没有人会在意🙂

五月天这么闻名

这么多粉丝追捧

少我一个 演唱会还是会举行

我还是不能去

可能是太期待了吧

终于有机会了

可是居然又泡汤了😭

我不怪谁 不能怪谁 只能怪自己

太没缘分了

这个结局是完全在我预料之外

这么努力赚钱

其一是为了去他们的演唱会

钱都准备好了

时间也安排好了

怎么去也去计划好了

只差票了

就那一张票 那一张票!

没人会明白的😭

还在工作时间上线

老板人很好,还给我休息时间买票,知道很难等还建议我用公司电脑上线等票



结果还是买不到
心情超差的
但是还要专心工作
还是要微笑和人说话
可能是我笑得太难看了吧,不然就是脸太臭了, 老板还问我没事吧,票有买到吗😅
到家吃饭都不好吃
你们能明白那种很难过到吃饭一点都不香的感觉吗?

我真的没发现我居然这么喜欢五月天😅
真的
我是哭着写这篇文章的
很安静的哭着😭

可能这一切都是安排好的吧
我就是没那个命 😭

真心希望我会好起来

13/5/2023当天工作完
我会经过演唱会场地
希望我不会哭😭